斯堪的納維亞語翻譯翻譯社但我沒有設施說什麼話來遣散那些憂鬱
沒有任何事可以,
It's been seven hours + fifteen days

【歌詞翻譯】Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U

since u been gone I can do whatever I want
悉數都死了,當妳離去。
似乎長短常孤單當沒有翻譯公司在這裡
he said girl u better have fun

but nothing
but I'm willing to give it another try
沒有任何事可以與你比擬翻譯
告知我瑰寶,我是哪裡做錯了?
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U
I could put my arms around every boy I see

不管妳要玩些什麼。
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U
因為沒有什麼事可以
但沒有産生任何事
沒有任何事可以與你比擬
tell me baby where did I go wrong

nothing compares 2 u
'cos nothing compares
all died when u went away
在後面的院子裡
翻譯
當你將你的愛帶走。

但我將會再試一次。
沒有什麼事可以與翻譯公司比擬
我可以在一間美妙的餐廳吃晚飯。
沒有任何事可以,
no matter what u do
已過了15天又7個小時,
我去看了大夫,猜猜他對我說了什麼,

'cos nothing compares
I can eat my dinner in a fancy restaurant
I went to the doctor guess what he told me
沒有任何事可以與你比擬。
沒有任何事能阻撓那些孤單的眼淚墬下
in the back yard
但他真是個傻子翻譯
但那只是將翻譯公司從我心中喚起。

since u took your love away
nothing can stop these lonely tears from falling
but he's a fool
沒有任何事可以與你比擬。
'cos nothing compares
it's been so lonely without u here
他說,蜜斯妳應當要去找點樂子了,
因為沒有任何事可以,

I can see whomever I choose
我知道跟你一路生涯,瑰寶,是有點難題的。
我可以見任何我選中的人。

but they'd only remind me of you
我天天晚上都出去而日間睡覺,
I said nothing can take away these blues翻譯社
I know that living with u baby was sometimes hard
我可以將我的手搭在每個我見到的男孩肩上,
翻譯公司將你的愛帶走翻譯
guess what he told me
沒有任何事可以,
當你走了我可以做一切想做的事,
像是一隻不會歌唱的鳥
all the flowers that u planted mama
nothing compares 2 u
since u took your love away

nothing compares 2 u
猜猜他對我說了什麼?
I go out every night + sleep all day
like a bird without a song
所有妳種下的花,媽媽,


以下文章來自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/2610147.html有關各國語文翻譯公證的問題歡迎諮詢華碩翻譯公司02-23690932

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 simsx81uc7yd 的頭像
    simsx81uc7yd

    simsx81uc7yd@outlook.com

    simsx81uc7yd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()